Εγγύηση Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα DIPLOMAT, STELXIS, VERAGE και SEAGULL κατασκευάζονται από ποιοτικά υλικά και ελέγχονται ώστε να ικανοποιούν τα αυστηρά ποιοτικά πρότυπα της εταιρείας.
Όλα τα προϊόντα DIPLOMAT, STELXIS, VERAGE και SEAGULL συνοδεύονται από εγγύηση δύο (2) ετών από την ημερομηνία αγοράς, στα υλικά και την κατασκευή. Σε συγκεκριμένα προϊόντα με σχετική σήμανση, υπάρχει η δυνατότητα μεγαλύτερης εγγύησης.
H ΠΕΤΡΟ Α.Ε. έχει το δικαίωμα να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει, κατά την κρίση της, το προϊόν με αστοχία κατασκευής. Για επισκευή ή αντικατάσταση, εντός εγγύησης, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με το κατάστημα που αγοράσατε το προϊόν. Τα μεταφορικά κόστη από και προς το σημείο service ή κατάστημα επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσιολογική φθορά ή βλάβη που προκύπτει από ατύχημα, κακή χρήση, μη κανονική χρήση ή παραμέληση, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, χημικά, οξέα, κλπ.
Οι αισθητικές φθορές, όπως γδαρσίματα, βαθουλώματα, κηλίδες, αποχρωματισμοί ή άλλες αλλοιώσεις της εμφάνισης του προϊόντος που δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητά του, εξαιρούνται από την εγγύηση.
Η για οποιοδήποτε λόγο παραβίαση και καταστροφή των κλειδαριών και λουκέτων δεν καλύπτεται από την εγγύηση.
Το κόστος εργασίας και οι ζημιές που τυχόν προκληθούν κατά την επισκευή του προϊόντος από τρίτους εκτός των εγκεκριμένων σημείων service δεν καλύπτονται από την εγγύηση.
Κάθε φορέας ή μεταφορέας (πχ αεροπορικές εταιρείες, καράβια, λεωφορεία κλπ) είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη ζημία στις αποσκευές σας. Παρακαλούμε να ελέγχετε πάντα τις αποσκευές σας κατά την παραλαβή τους για ζημίες και να υποβάλετε άμεσα αίτημα στον μεταφορέα σας πριν φύγετε από το τερματικό σταθμό.
After Sales / Επισκευή προϊόντων
H ΠΕΤΡΟ ΑΕ με μοναδικό σκοπό την πλήρη ικανοποίηση του καταναλωτή διατηρεί γνήσια ανταλλακτικά για όλα τα προϊόντα της για μεγάλο χρονικό διάστημα, πάνω από 3 χρόνια. Παρόλα αυτά σε σπάνιες περιπτώσεις, η επισκευή εντός ή εκτός εγγύησης, μπορεί να γίνει με ανταλλακτικό σε διαφορετικό χρώμα από το αρχικό χρώμα του προϊόντος.
Για την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτησή σας συνεργαζόμαστε με εξειδικευμένα σημεία τεχνικής υποστήριξης στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη. Επιπλέον απλές επιδιορθώσεις δύναται να πραγματοποιηθούν και σε συγκεκριμένα συνεργαζόμενα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Για οποιαδήποτε φθορά εκτός εγγύησης, μπορείτε να φέρετε το προϊόν σας, σε ένα εξουσιοδοτημένο σημείο επισκευών για να σας εκτιμήσουν το κόστος επισκευής.
Ο καταναλωτής είναι υπεύθυνος για την αποστολή και παραλαβή του προϊόντος σε σημείο επισκευής ή κατάστημα ή αντιπρόσωπο, συνοδευόμενο από σφραγισμένη κάρτα εγγύησης ή/και την απόδειξη αγοράς.
Επικοινωνήστε μαζί μας με email στο sales@diplomat.gr για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την διαδικασία επισκευής του προϊόντος σας. Εαν ειναι εφικτό επισυνάψτε στο email, φωτογραφίες του προϊόντος και του σημείου που χρήζει επισκευή.
Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε ώστε το προϊόν σας να είναι και πάλι λειτουργικό και χρηστικό!!!