Πολιτική Ποιότητας / ISO

Η ΠΕΤΡΟ Α.Ε. διαθέτει πιστοποιητικά σε συμμόρφωση των διεθνών προτύπων ISO, για να διασφαλίσουμε ότι όλες οι υπηρεσίες μας χαρακτηρίζονται από ασφάλεια, υψηλή ποιότητα και ικανοποιήση πελατών.

Η ΠΕΤΡΟ Α.Ε. εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΝ ISO 9001:2015, που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και τις σχέσεις της με τους πελάτες.

Η Πολιτική Ποιότητας της ΠΕΤΡΟ Α.Ε. είναι:

  • Να εξασφαλίζει τη συνεργασία με τους πιο προηγμένους και καινοτόμους προμηθευτές στον χώρο των ειδών ταξιδιού, επιδιώκοντας αύξηση του αριθμού στρατηγικών συνεργασιών κατά 5% ετησίως.
  • Να παρέχει προϊόντα που ικανοποιούν πλήρως τις απαιτήσεις των πελατών, όπως έχουν διατυπωθεί στις παραγγελίες και στις συμβάσεις, επιτυγχάνοντας ποσοστό ικανοποίησης πελατών άνω του 95% σε ετήσια βάση.
  • Να διασφαλίζει ότι οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών, λαμβάνοντας υπόψη τις συμβατικές, νομοθετικές και κανονιστικές υποχρεώσεις, προσδιορίζονται και εκπληρώνονται με στόχο την επίτευξη της ικανοποίησής τους.
  • Να εξασφαλίζει την έγκαιρη και αποτελεσματική Τεχνική Υποστήριξη στους πελάτες της.
  • Να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, διατηρώντας τα περιστατικά εργασιακών ατυχημάτων μηδενικά.
  • Να επιλέγει προσωπικό με βάση τα κριτήρια και τις απαιτήσεις της κάθε θέσης, καθώς και τη διάθεση συμμετοχής στο όραμα της εταιρείας, επιτυγχάνοντας αύξηση της αποδοτικότητας του προσωπικού.
  • Να εφαρμόζει προγράμματα συνεχούς εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού, αυξάνοντας τις ώρες εκπαίδευσης κατά 5% σε ετήσια βάση.
  • Να αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία και να διατηρεί σε διαρκή εκσυγχρονισμό τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται, στοχεύοντας σε μείωση του κόστους λειτουργίας κατά 3% μέσω της τεχνολογίας.
  • Να παρακολουθεί συστηματικά και να διατηρεί σε υψηλό επίπεδο την ικανοποίηση των πελατών της, διατηρώντας το ποσοστό παραπόνων κάτω από 5% ετησίως.
  • Να εφαρμόζει συστηματικά προγράμματα ελέγχου ποιότητας σε όλες τις φάσεις της δραστηριότητάς της, διατηρώντας το ποσοστό συμμόρφωσης με τα πρότυπα ποιότητας στο 100%.
  • Να υλοποιεί τους Στόχους Ποιότητας που θέτει, μέσα από την αποτελεσματική διαχείρισή τους.
  • Το όνομα της εταιρείας να αποτελεί εγγύηση για την ποιότητα των προϊόντων που προσφέρει.
  • Να δημιουργεί ευέλικτες και πρωτοποριακές προτάσεις ταξιδιωτικών προϊόντων, επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων κατά 3% ετησίως.
  • Για την επίτευξη των παραπάνω η εταιρεία έχει τεκμηριώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου ΕΝ ISO 9001:2015, που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και τις σχέσεις της με τους πελάτες.

Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας είναι το εργαλείο για την ανάπτυξη, βελτίωση και περαιτέρω καταξίωση της εταιρείας στην αγορά που κινείται και έχει την αμέριστη στήριξη της Διοίκησης σε θέματα πόρων – μέσων για την αποτελεσματική εφαρμογή και βελτίωσή του.

Η Πολιτική Ποιότητας που έχει θεσπίσει η εταιρεία είναι κατανοητή από το σύνολο του προσωπικού και αποτελεί καθημερινό τους μέλημα η εκπλήρωσή της.

Ηλεκτρονικό κατάστημα υπο κατασκευή

Προσωρινά δεν λειτουργούν οι αγορές